RHMUSIC GrandTour 2010 - Koncert v Kanadě

21. února 2010 v 14:52 |  Osobní neobvyklé zkušenosti RH ohledně hudby
Jednoho pátečního večera došlo kromě Olympiády v kanadském Vancouveru ještě k jedné velké události o které bychom Vás rádi informovali prostřednictvím tohoto bloogu o hudbě Robina Hronka. V rubrice o osobních neobvyklých zkušenostech Robina Hronka se zaměřením na hudbu, uvádíme zprávy o hudební kariéře v komuniztě jeho osobních nejbližších přátel. Ne jinak tomu je i v tomto případě.

Po dlouhé době byl komunitou přátel Robina Hronka uspořádán koncert ve Vancouveru na jedné z poboček tajné organizace ke které tato komunita patří. Ku příležitosti pátého výročí fungování stránek o hudbě Robina Hronka a k oslavě vylepšení systému výše uvedených poboček organizace známé pod názvem BATRADIS, otevírá koncert ve Vancouveru šňůru koncertů uváděných pod názvem RHMUSIC GrandTour 2010.

Kanadský koncert nás všechny velmi zaskočil. Organizace nebyla nejlepší. Hlavní organizátor - Konwan Skywalker o tom říká: "V zápalu organizace koncertního turné jsem si některých věcí všiml až na poslední chvíli. Bohužel to bylo pozvání na kanadskou vědeckovýzkumnou stanici na předměstí Vancouveru, kde projevili zájem o živé vystoupení Robina Hronka. I když jsem pověřil propagací akce svojí dceru Newt Amidalu, kterou měla dělat na Facebooku, přes dosgtatek informací které jsem jí poskytl dopadlo vše tak že se koncert odehrál ve velkém spěchu." To můžeme celkerm potvrdit protrože než se informace dostala ke všem účinkujícím, nebylo dost času na provedení potřebné přípravy repertoáru a zkoušek. Akci nám také zkomlikovala dohodnutá akce Robina Hronka s jeho otcem, se kterým se měl sejít v neděli 17 hodin. Dobře to naštěstí doúpadlo a koncert byl úspěšný.

Cesta proběhla v pořádku. 18. 2. 2010 bylo v 17:30 vypraveno speciální letadlo které odvezlo z Ruzyňského letiště všechny účinkující spolu s technickým personálem do Londýna, kde byl do soukromého sektoru přistaven speciál do Vancouveru. Cesta se tak obešla bez úředních formalit což mělo jednu jedinou nevýhodu, a to že se jak v Praze, tak v Lodýně nenastupovalo přímo z lezoištního terminálu, ale bylo nutné čečkat ve špatném počasí na letištní ploše, než všichni nastoupí. Výhodou zase bylo že přrekládání zavazadel bylo rychlé protože neprtocházelo třídícím systémem. Nejhorší počasí bylo v Praze - sníh, zima a vítr.

Podobně probíhalo vystupování ve Vancouveru, kde bylo hezké počasdí, díky kterému bylo nutné dovážet na olympířská sportoviště umělý sníh. Výhodou na druhou stranu bylo že jsme se nemuseli balit do zimních bund šál a teplkých čepic. K autobusu se krásně dalo přejít v rozepnuté bundě bez šály a kulicha. I tam jsme nmejeli k letištní hale ale rovnou do hotelu.

Chvíli jsme si odpočinuli a po snídani byla generální zkouška. Po obědě byla prohlídka vancouverské základny a po ní recepce, trvající až do 6ti večer kdy byla večeře.

Po veřeři byl koncert, který trval asi tak do 22 hodin apak jsme museli opět odcestovat. Spali jsme v rámci ne zrovna dostačujících možností v letadle a brzo ráno ale již londýnského času jsme byly v Londýně. Do Prahy to letí až v 15 hodin, takže nastává neotravnější část cesty - čekání a tvrdnutí na letišti. Objevila se tak další nevýhoda speciálního letu bez potřebných formalit tím, že v letištní hale jsme sivce byli, ale ne s ostatními cestujícími, kteří letěli s potřebnými dokumenty, jakými je cestovní pas a u cedstujících z České republiky také kanadské výzum.

Abychom nebyli tedy pohromadě se zadrženými nelegálními uprchlíky a teroristy v jedné místnosti, zajistili nám naši britští kolegové že budeme v tomto oddělení pro nežádoucí osoby sami a abychom se nenudili a zkrátili si čas prací nebo zábavou, povolili nám tam bezplatné připojení k Internetu přes WiFi. Ten kdo měl s sebou Notebook, mohl být na Internetu. Díky tomu mohl na příklad Robin Hronek zkontrolovat chod mezinírodního fanklubu a české skupiny příznivců jeho hudby na serveru Facebook.

Z loindýna se do Prahy dostaneme asi tak kolem 16. hodinyx. Aby se Robin Hronek dostal včas domů, byl mu zajištěn odvoz z letiště. Ostatní mají před sebou ještě recepci spojenou s tiskovou konferencí, takže se dostanou domů až večer.

Doufáme že ostatní koncerty v rámci RHMUSIC GrandTour 2010 budou lépe zorganizovány. Hlavně je potřeba si dát pozor na to, aby se všichni účastníci včas dozvěděli, kdy a kde bude jaký koncert, kdy co je v rámci jednotlivých zájezdů, kasm se má jet nebo jít odkud se jede na letiště, nebo rovnou na místo a co máme mít s sebou a tak.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.